Weerbericht Havana: 29 graden - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Hedy Opzeeland - WaarBenJij.nu Weerbericht Havana: 29 graden - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Hedy Opzeeland - WaarBenJij.nu

Weerbericht Havana: 29 graden

Door: Hedy van Opzeeland

Blijf op de hoogte en volg Hedy

17 December 2012 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Ready to go....

Vandaag tussen de regenbuien door onze tassen gepakt.

Johans haar is gekortwiekt met de tondeuse op standje nul. Hoeft hij drie weken niet te shaven zonder er als een pleeborstel uit te zien, zegt hij...

En nog even een sprintje naar de Rabobank om onze pasjes te deblokkeren. In mijn ski-jack.... Want die is waterdicht en lekker warm.
Quote van de dag: "Wat een rotweer, hè!?!"

Ach, wat kan ons het schelen? Vanavond zitten wij in het vliegtuig naar Havana. Zonnig en 29 graden.
We vliegen via Moskou, waar het min 22 graden is. Geen idee dus wat ik moet aantrekken. (MIN 22!!!!)

Beetje (boel) gespannen ben ik trouwens stiekem wel. Dus toch maar de eerste casa geboekt midden in Havana Vieja, bekend om de salsamuziek de hele dag.

Zin in!!!

• 18 December 2012 - 12:21

Suus:

Lekker joh! geniet er van!!! ben erg benieuwd naar jullie reisavonturen en een foto van jouw salsa moves ;)))) ! kussss

• 18 December 2012 - 20:36

Monique:

Hay vakantiegangers,

En hoe is de heenreis bevallen? Geniet lekker samen van alles wat Cuba te bieden heeft en dan "genieten" wij hier wel in het regenachtige Nederland! Veel liefs, Sander, Brian en Monique

• 19 December 2012 - 09:29

Carin De Groot:

Hoi hoi,

vergeet de reis en geniet van Cuba!!!!

x (schoon)mama

Tags: Havana